FANDOM

Nick kulcsa
Kulcs
Tulajdonos A hét keresztes lovag
Ismeretlen Grimmek
Marie Kessler
Nick Burkhardt
Rosalee Calvert
Helye A fűszerüzletben
Rendeltetése Térkép
Kulcs
Megjelent
Megemlítve Járvány
A jó pásztor (csak képen)

Nick kulcsa egy kis zöld kulcs, amelyet Marie nénitől kapott.

LeírásSzerkesztés

A kulcs pillangókésszerűen nyitható. Hogy mit nyit, nem tudni, ám az oldalán egy térkép lenyomata van, amely a Fekete-erdő egy részét ábrázolja. (Veszélyeztetett faj) A helyen valami nagyon értékes van elrejtve, ezért a kulcsot nagyon sokan próbálják megszerezni.

TörténelemSzerkesztés

A negyedik keresztes háborúban a hét királyi ház hét keresztes lovagja – a Grimmek ősei – Konstantinápoly kirablásakor egy hatalmas értékű kincsre tett szert, amelyet nem mertek a királyi házak kezére adni, és ezért elrejtették valahol a Fekete-erdőben. (Kardfog) A helyről azonban készítettek egy térképet, amit hét darabra vágtak, és mindegyik részletet egy kulcsba vésték.

MegjelentSzerkesztés

Első évadSzerkesztés

PilotSzerkesztés

Marie néni átadta Nicknek, miután Hulda meghalt, és azt mondta, hogy mindennél jobban vigyázzon rá, mert sokan akarják majd megszerezni.

Szerelmi mámorSzerkesztés

Adalind, miután megmérgezte Hanket, a kulcsot követeli Nicktől, különben a társa meghal, de végül Nick megfosztja Adalindto az erejétől, így nem kell megvállnia tőle. Később Nick véletlenül tintát önt a kulcsra, és felfedezi a térképet.

NagylábSzerkesztés

Nick úgy tűnik, egy atlaszban megtalálta a térképet.

Második évadSzerkesztés

KardfogSzerkesztés