FANDOM

Lássuk a medvét!
102
Évad 1.
Epizód 2.
Sorszám 2.
Produkciós szám 102
Bemutató 2012 feburár 17.
Nézettség 246.000 fő
Írta David Greenwalt és Jim Kouf
Rendezte Norberto Barba
Alaptörténet Aranyfürtöcske és a három medve
Előző Pilot
Következő Lépre csalva
A kislány belesett az ablakon, majd bekukucskált a kulcslyukon. Mivel senkit se látott a házban, benyitott.
Aranyfürtöcske és a három medve

A Lássuk a medvét! (eredeti cím: Bears Will Be Bears, jelentése: ’a medvékből medvék lesznek’) az első évad és egyben a sorozat második epizódja. Az NBC 2011. november 4-én, a TV2 2012. február 17-én, a Viasat 6 2013. június 11-én mutatta be.

CselekménySzerkesztés

Gilda Danner és Rocky, a barátja betör egy házba, ahol mindent kisajátítanak: esznek-isznak, és éppen le akarnak feküdni egymással, amikor valaki megérkezik a házba. Állatias morgások hallatszanak, és Gildának éppen sikerül elmenekülnie, Rocky azonban már nem ilyen szerencsés.

Nick Burkhardtot egy orvos megvizsgálta, majd kijelenti, hogy a szervezetébe pókméreg került, de nem halálos mennyiségben. Marie nénit még nem tudja meglátogatni. Renard százados védőőrizetbe veszi, de a támadóját nem sikerül azonosítani.

Gilda jelenti Rocky eltűnését, a rendőrök elmennek a házba, ahova betörtek. A ház a Rabe család tulajdona, akik sokféle régi tárgyat gyűjtenek. A nyomozók szerint Gilda barátja otthon van, de valójában bekötött szemmel ül egy barlangban, három vadászmedvével körülvéve.

Nickék kiderítik, hogy Rocky nincs otthon, és egy újabb házkutatást akarnak. Marie néni közben magához tér, és elmondja Nicknek, hogy le kell vadásznia a gonoszokat – vagyis a keveréklényeket –, ahogyan az ősei tették, a lakókocsit pedig meg kell védenie, és nem szabad, hogy más is tudjon róla.

102 Barry Morphs

Barry átváltozva

A házkutatás során találkoznak Barry Rabe-bel, aki egy vadászmedve, a fiút viszont sehol nem találják.

A százados és Adalind egy garázsban beszélgetnek. Adalindnak embereket kell szereznie, hogy megöljék Marie nénit, Renard pedig megpróbálja megszüntetni a védőőrizetet. Ekkor egy rabló megfenyegeti őket, de Adalind átváltozik, és megöli.

Karó

A bábu, amivel a csapdát tesztelték

Nick Juliette-tel beszélget a totemoszlopról és Marie néniről, miközben Barryék a csapdákat tesztelik.

Nick rosszat álmodik, ezért felkel, és lemegy a lakókocsiba, ahol talál egy medvekarmot, amit elvisz Monroe-nak. Monroe elmondja Nicknek, hogy mi tud a Hajszáról, amit Marie néni is megerősít.

Renard százados közli Nickkel, hogy vissza kellett vonnia a védőőrizetet, nehogy bárki is azt higgye, kivételez a rendőrök családtagjaival. Nicknek Monroe-t kell megkérnie, hogy vigyázzon a nőre, aki viszont nincs túl jó kapcsolatban a Grimmekkel.

Gilda visszamegy Rabe-ék házához, és megfenyegeti Dianát, de Barry elkapja, és Robby mellé viszi, hogy rá is vadászhassanak. Amikor Nick és Hank megérkezik, azt hiszik, hogy Gilda még nem ért oda, ezért lezárják a környéket. Hank meglátja Gilda elrejtett kocsiját.

Monroe a kórházban észrevesz két fickót, és utánuk indul, de az alagsorban rátámadnak. Monroe átváltozik, és megöli mindkettőt.

Full woge

Diana Rabe átváltozva grizzlymedvévé

Nick és Frank Rabe elmegy Barryt és a barátait megkeresni, de nem találják a szokott helyen – a Hajsza elkezdődött. Nicknek sikerül ugyan megállítani a fiúkat, de Diana Rabe beleesik egy csapdába.

A kórházban valaki egy szikével le akarja szúrni Marie nénit, de a szike az ő hasában köti ki. Marie néni viszont annyira megerőlteti magát, hogy belehal.

A sírjánál egy ismeretelen, mézadószerű lényt látunk.

KeveréklényekSzerkesztés

EgyébSzerkesztés

  • A Rabe és a Barry nevek az angol bear (medve) szóra utalnak.

ElőzetesSzerkesztés

Grimm 1x02 - "Lássuk a medvét!" magyar előzetes

Lásd mégSzerkesztés