FANDOM

Csirkefogó
Csirkefogó
Szereplők BilincsTim Steinkellner
BilincsMunson seriff
BilincsJoe
Monroe osztálytársa
Megjelent Madárlesen
Red Menace
Eyes of the Beholder
Megemlítve Vadászidény
Borzalom

A csirkefogó (eredeti neve: Klaustreich, német Klaue, ’karom’+Streich, ’vágás, sérülés’) egy vadmacskaszerű keverék, amely először a Madárlesen című epizódban jelent meg.

BiológiaSzerkesztés

Az átalakult csirkefogónak átható, zöld szeme, és macskaszerű pofája van. Fülei hátrahajlóak és hegyesek, feje szőrös, orra tömpe és rózsaszín. Testükönt az arc kivételével mindenhol világosszürke szőr található, csak az arc fehér. Éles karmai és hegyes fogai vannak; karmaival képes szétmarcangolni egy embert. Hatalmas, esetenként több méteres ugrásokra képesek.

ViselkedésSzerkesztés

A csirkefogó alattomos, agresszív, és szavahihetetlen. Ugyanakkor jó karizmával kell rendelkeznie, hiszen a nők alig bírnak ellenállni neki. De ha egy nő egyszer bekerült egy csirkefogó házába, többé nincs jó véleménnyel róla; a csirkefogó tulajdonként tekint rá, és nem hagyja szabadulni. Igen bosszúálló természetűek.

Bejegyzés a Grimm naplókbólSzerkesztés

A csirkefogó, akivel aznap összefutottam, roppant kegyetlen volt. Erőszakos, szadista, és alattomos.
(Nick bejegyzése)

SzerepekSzerkesztés

MadárlesenSzerkesztés

Nick el akar tölteni egy romantikus hétvégét Juliette-tel, de belefut egy csirkefogóba, aki egy kincsesmadarat tart fogva. A csirkefogó – Tim Steinkeller – eredetileg elcsábította a nőt, Robint, de utána nem engedte szabadulni, hogy megszerezhesse az általa termelt Unbezahlbart, a színarany tojást, amely a kincsesmadarak szervezetében termelődik.

Miután Nick rájön, hogy milyen lénnyel áll szemben, Monroe elmeséli neki, hogy az egyik középiskolai barátnőjét teherbe ejtette egy csirkefogó, majd, miután az elmondta szüleinek a történteket, akik jelentették a rendőrségen, a csirkefogó csúnyán összekarmolta a lány arcát. Monroe ezután maga „intézte el” a dolgot, ami azt jelentette, hogy a csirkefogó meghalt, vagy súlyosan megsebesült.

Nick megpróbált közbelépni, és megmenteni Robint, de harcba keveredik Timmel, aki majdnem legyőzte őt. Miután egy időre eltávolítja, hívja a seriffet, akiről csak később tudja meg, hogy Tim szövetségese. Miután Munson megérkezik, Nick és Robin után indulnak Timmel. Miután Nick eltávolítja az Unbezahlbart, azzal fenyegetőzve – Juliette segítségével – sikerül letartóztatni a két csirkefogót.

Red MenaceSzerkesztés

Alicia, Juliette barátnője Nickékhez érkezik, mert a férje, Joe már nagyon terrorizálja. Joe egy csirkefogó, aki amint észreveszi, hogy Alicia megszökött, keresni kezdi.

Felhívja Juliette-et, és Nicktől megtudja, hogy náluk van Alicia. Ezután Portlandbe érkezik, ahol eléggé dühbe gurul.

Eyes of the BeholderSzerkesztés

Joe bejut Nickék házába, ahol leüti Nicket, és haza akarja vinni Aliciát, de a felesége Juliette-tel közösen megfékezi, majd Nick, amikor magához tér, letartóztatja.

KépekSzerkesztés

Lásd mégSzerkesztés

Keveréklények
Denevérszerű keverékek murciélago
Emberszerű keverékek aswang · boszorkányszörny/varázslószörny · förmedvény · haragoskobold · koscsi · kőmorzsoló · múzsa · vadember · wendigo
Halszerű keverékek halálköpő
Hüllőszerű keverékek élesfogú · fojtókígyó · hűvösvérű · királykobra · pikkelyes · szelídteknős · tündöklő · tűzdémon
Ingolaszerű keverékek életszívó
Ízeltlábúszerű keverékek gyilkospók · könnyzabáló bagócs · mézadó
Kutyaféle keverékek anubisz · dúvad · ördögfajzat · őrjöngő · préridög · rőtbundás · sakál · vadászkopó
Macskaféle keverékek balam · csirkefogó · jaguár · kardfogú · oroszlán · ragaszkodó
Madárszerű keverékek éleslátó · keselyű · kincsesmadár · kőszáli sas · rablókondor
Medveféle keverékek vadászmedve
Menyétféle keverékek halászvidra · vadborz
Patás keverékek acsarkodó · hősbika · jámborkodó · kéjencbak · patás · pórsertés · vastagbőrű
Rágcsálószerű keverékek egércse · jegeshód · tisztogató · tüskés
Hibrid keverékek mantikór (macskaféle/ízeltlábúszerű) · najád (emberszerű/halszerű)