FANDOM

Adalind Schade

117-Adalind

117-Adalind átváltozva

Színész Claire Coffee
Mary McDonald-Lewis*
Megjelent Első évad
Második évad
Harmadik évad
Megemlítve Második évad
Nem
Faj Boszorkányszörny**
Foglalkozás Ügyvéd
Ismerősök DeadCatherine Schade, anya
Sean Renard, szerető
DeadSerena Dunbrook, munkatárs
DeadCamilla Gotleib
DeadMajique, háziállat
DeadFrau Pech, bába
Stefania Popescu, üzleti kapcsolat
DeadEric Renard, szerető
Meisner, ismerős
Sebastien, ismerős
Gyermek
*Adalaind a Jó éjt, nemes Grimm!-ben felveszi Frau Pech alakját egy bájital segítségével.
**A Szerelmi mámorban elvesztette az átváltozóképességét, de a Mommy Dearest során visszakapta.

Adalind Schade [adalind séjd] egy boszorkányszörny, a Kroenenberg-ház volt ügyvédje.

SzemélyiségSzerkesztés

Adalind nagyon higgadt, intelligens, céltudatos, alattomos, és szereti manipulálni az embereket. Amikor elvesztette az átváltozóképességét, sokkal visszahúzódóbb lett, tudván, hogy már kevesebb ereje van – ugyanakkor a magabiztossága itt is megmaradt. Mindent megtesz a szépségéért, de nem hiúságból, hanem mert ez a legnagyobb fegyvere.

SzerepekSzerkesztés

Első évadSzerkesztés

PilotSzerkesztés

Nick Burkhardt, mielőtt még Marie nagynénje bevezetné a keverékvilág rejtelmeibe, meglátja Adalind Schade-t, ahogy átváltozik. Később Adalind megpróbálja megölni Marie nénit Renard százados parancsára, Nick azonban észreveszi, amint egy injekcióstűvel próbálja a mérget beadni neki. Miután elhagyja a kórházat, Renardnak jelenti, hogy a Grimmel találkozott.

Lássuk a medvét!Szerkesztés

A századostól Adalind ismét parancsot kap, hogy Marie-t eltegye láb alól, mielőtt elárulhatna Nicknek egy súlyos titkot, ami végképp ellehetetlenítené, hogy a Grimm átálljon az ő oldalukra. Ez sikerül is neki, bár két másik felbérelt orgyilkos meghal.

Lépre csalvaSzerkesztés

Egy flashmob alatt a mézadók megölik Serena Dunbrookot és Camilla Gotliebet, Adalind két boszorkáynszörny kollégáját. Nick és Hank feladata az, hogy megvédje őt, Nick azonban tisztában van a viszály valódi okával. Adalind úgy gondolja, hogy a százados feláldozná őt, azonban őrzi a titkait. Később, amikor a méhkirálynő rátámad, Nick megmenti.

HaláltáncSzerkesztés

Adalind ekkor határozza el, hogy megpróbál Hanken keresztül Nickhez férkőzni, és sikerül is „véletlenül” összefutnia vele egy étteremben, ahol együtt vacsoráznak.ág kapcsán, hogy nagy mennyiségű, meggyújtott emberi zsírral öltek.

ÁlomszigetSzerkesztés

Miután Adalind elmondja neki, hogy Hank azt hiszi, csak azért vonzódik iránta, mert megmentette az életét, Renard százados azt tanácsolja, forduljon a varázserejéhez. Adalind ekkor a le mort pour l’amour varázsitalt csokis sütik formájában beadja Hanknek.

MadárlesenSzerkesztés

Adalind továbbra is tartja a viszonyt Hankkel, aki egyre megszállottabbá válik.

Szerelmi mámorSzerkesztés

Adalind elintézte, hogy Hank meglátogassa őt a lakásán, ahol egy vacsora után lefeküdt vele. Hank kómába kerül, ami csak akkor szűnik meg, ha a boszorkányszörny meg nem hal. Nick azonban nem öli meg Adalindot, csak a saját vérét szájába juttatva elveszi tőle az átváltozás képességét. Adalind kétségbeesik, a százados és az anyja azonban azt mondják, hogy alábecsülte a Grimmet.

A fekete ruhás nőSzerkesztés

Majique-nak, a macskájának bead valamilyen szert, amitől a nyelve sárgássá válik. Elviszi Juliette-hez, akit a macska megkarmol. Elmondja neki, hogy nem szeretné, ha Nick megtudná, hogy itt volt, mert nincsen jó viszonyban vele.

Második évadSzerkesztés

BorzalomSzerkesztés

Adalind megtudja, hogy az anyját megölték, és felhívja Renardot, aki azonban nem tudja, hogy ki volt az. Amikor a százados rákérdez, hogy mit tett Juliette-tel, Adalind azt mondja, hogy Nick elvett tőle valamit, és ő is elvett Nicktől valamit.

VersenyszellemSzerkesztés

Találkozi Erickel, a százados féltestvérével, és elbeszélget vele.

BoszorkányságSzerkesztés

Visszatér Portlandbe, hogy megszerezze Nick kulcsát. Azt mondja a századosnak, hogy negyvennyolc órát kap, hogy odaadja neki. Eközben Juliette-tel kávézik, és kideríti, hogy egy régi lakókocsija volt Marie néninek, és úgy gondolja, a kulcs ott lehet. Ezután letartóztatják, mert gyanúsítják az anyja meggyilkolásában, de a jó alibije miatt szabadon engedik.

ÜtközőpontSzerkesztés

Amikor szabadul a börtönből, elkíséri Renardot, aki megkéri, hogy orvosolja a megszállottságát. Adalind megcsókolja, és azt mondja neki, hogy változzon át, majd elkezdik ledobálni a ruháikat.

Ezután elmondja a századosnak, hogy visszamegy Bécsbe.

A homokemberSzerkesztés

Frau Petch meglátogatja Adalindot Bécsben, és megérezte, hogy a lány terhes. Az is kiderült, hogy a magzat mindenképpen királyi származású.

BaklövésSzerkesztés

A kastélyában beszélget Erickel: elmondja neki, hogy a testvére nem tudta megszerezni a kulcsot.

TűzgyűrűSzerkesztés

Frau Pech elviszi Adalindot Stefania Vaduva Popescúhoz, a fekete-erdei cigányok vezéréhez. „Megvizsgálja” Adalindot – vért vesz tőle, hogy megtudja, a baba valóban királyi származású-e. Ezután Stefania megpróbál alkut kötni vele.

Az élőhalottakSzerkesztés

Adalind elmondja Stefaniának, hogy a gyerekért cserébe az erejét kéri vissza, és aláírnak egy szerződést.

Jó éjt, nemes Grimm!Szerkesztés

Adalind és Frau Petch egy különleges varázsital segítségével alakot cserélnek. Frau Petcht Stefania sátrában elkapják, és kivágják a szívét, hogy Adalind visszanyerhesse erejét.

EgyébSzerkesztés

  • Ő volt az első lény, akit látott Nick átalakulni.
  • Ő volt az első keverék, aki emberré változott.
  • Ő esett először teherbe a sorozat során.

Lásd mégSzerkesztés