FANDOM

مورسیا لاگو ماتروکا
120 murcialoago matroka

نوع

سلاح صوتی

اطلاعات

حضور

تا آخر عمر به خوشی زندگی کردند

استفاده کنندگان

خوزه ماریا لوپز گریمSkull
نیک برکارد
مونرو

مکان

تریلر
انبار مدارک اداره پلیس ( احتمالا)

مورسیا لاگو ماتروکا وسیله ایست که برای مبارزه

با مورسیالاگو اختراع گردیده است.خوزه ماریا لوپز دیگو گریم برای نخستین بار در سفرش در جنگل ها امازون با وسن ناشناخته ای رو برو می شود. وی برای مقابله با این وسن خفاش مانند که یک مورسیا لاگو نامیده میشود؛ دستگاه فوق را ختراع کرد .این دستگاه تولید جیغ فراصوتی می کند که برای مورسیالاگو ها بسیار خطرناک است.

برای راه اندازی سیستم کافی است که دست دسته دستگاه را بچرخانیم. دستگاه شروع به تولید  فرکانس های بالای صوتی که برای گوش انسان قابل شنیدن و بعضا آزاد دهنده است میکند و این روند نهایتا به امواج فراصوت که برای انسان قابل شنیدن نیست ختم میشود. هر چه دسته تند تر چرخانده شود نیروی این دستگاه بیشتر می شود. این دستگاه مانند جیغ مورسیالاگو کار میکند با این تفات که جهت دهی آن قابل  کنترل است.

این دستگاه  به عنوان سلاح قتل محکمه پسند و عقلانی در توضیح نحوه مرگ لوسیندا جرویس و اسپنسر هریسون  به شان رینارد ارائه شد. البته هنوز معلوم نیست که آیا نیک باز هم صاحب این دستگاه می باشد یا خیر.

ریزه کاری ویرایش

تولید دستگاهی که بتواند چنین حجمی از فرا صوت را به چنان فاصله ای شلیک کند - فاصله بیش از 5 متر - نیازمند نیروی صوتی بسیار عظیمی است که بعید به نظر میرسد ساخت چنین دستگاهی به صورت دستی و در ابعاد دیده شده در سریال امکان پذیر باشد.

تصاویر ویرایش

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.