FANDOM

Juliet searching این نوشته در دست تکمیل است
لطفا تا پایان کار صبور باشید شما می توانید با اضافه کردن اطلاعات و گسترش این نوشته به ما کمک کنید.
فولکره

509 Fuilcré

509 Fuilcré woge

نوع

گاو نر

اطلاعات

افراد

مارک هالوی
جاناتان هالوی
دانکن فارگوSkull

نام لاتین

Fuilcre

حضور

تقاطع ستاره

فوئلکره ویرایش

فوئلکره (فوئل به ایرلندی به معنای خون + کره به معنای گل رُس) وسنی شبیه به بوفالو است که برای نخستین بار در قسمت تقاطع ستاره دیده شد. این در طبیعت آنهاست که با کسانی که از آنها ضعیف ترند بجنگند ویا از این کار رویگردان نبشاند. و برایشان در هنگام حمله مهم نیست که آنها کشته شوند. وقتی طرف حسابشان گریم باشد، آنها میدانند گریم چیست ولی ترسی از گریم ها ندارند مخصوصا اگر طرف حسابشان یک گریم زن باشد.

مشخصات ویرایش

هنگامی که یک فولکره ووگ میکند، بارز ترین مشخصه آنها دو شاخ بزرگی است که از دو طرف سرشان بیرون میزند.

شاخ های آنها داری پیچ و خم است که به سمت جلو خاتمه میابد و سلاح خطرناک فولکره ها را تشکیل میدهد.

از تغییرات دیگر آنها پس از ووگ شباهت بینی و گوش و دندان ها بزرگ شدن و شباهت آنها به گاو است، موهایشان نیز دور صورت را مانند یال احاطه میکنند و در ووگ آنها به جای 5 انگشت 3 انگشت دارند . انگشت شست آنها در یک سمت و دو انگشت در دو سمت دیگر قرار میگیرند . این نحوه قرار گیری انگشت به آنها این امکان را میدهد که وسایل را بگیرند .صدای آنها نیز در هنگام ووگ کلفت تر وعمیق تر میشود. شاخ ها و موهای این گونه در جوانی و پیری متفاوت است.

گرچه فولکره ها سریع نیستند اما وسن هایی تنومند و قدرتمند هستند.

رفتار ویرایش

آنها در کشاورزی ماهر اند و از اولین وسن هایی هستند که توانستند خود را رام کنند (رژیم غذایی وسن ها (خوردن کرازیته ها) ) و به پرورش محصولات غذایی بپردازند.

آنها از نخستین کشاورزان هستند و در زمره وسن های خشنوت آمیز نیستند ، اما به خاطر مراسم هایشان(قربانی کردن انسان ها و صورت های فلکی ستارگان) شناخته شده اند. در دوران مدرن فولکره ها این مراسم را برگزار نمیکنند.

قبل از دانکن فارگو آخرین مراسم قربانی در سال 1596 برگذار میشد که مراسم ویژه فولکره ها بود. آنها از این مراسم به عنوان یک راهی برای باریدن استفاده میکردند .هفت نفر را قربانی میکردند و به صلیب میکشیدند، پس از به صلیب کشیدن خون هر فرد را در جامی جمع میکردند و آنرا بر زمین به دور قربانی میریختند، در چشم او 2 تکه آینه میگذاشتند و پشت هر صلیب علامت مخصوص (7 علامت مخصوص که در زمان گذشته نشانه آب بود) استفاده میکردند. قربانی ها بر اساس صورت های فلکی ستاره ها (هر ستاره یک قربانی) در آن مکان قربانی میشوند. این مراسم برای پیایان دادن به خشکسالی بود که مزارع آنها را تهدید میکرد.

زمانی که برای اولین بار گریم ببینند بر خلاف اکثر وسن ها به گریم حمله میکنند وبرای زندگیشان میجنگند زیرا میترسند که گریم بخواهد آنها را بکشد .مخصوصا با توجه به سابقه تاریخی بین گریم ها وفولکره ها وجود دارد.

باران بازیافته: خاطرات گریم ویرایش

نوشته شده به ایرلندی لاتین:

Do-fortbaither ind fhuil for talmain immar uisce. Ocus dolbfait inna secht n-idbarta a narathar.

ترجمه فارسی:

و خون بر روی زمین به عنوان آب خواهد نشست ؛ و هفت قربانی گاو آهن را تشکیل خواهند داد.

تصاویر ویرایش

حضور فصل 5
هویت گریم
Cancel
خطری واضح از نوع وسن
Cancel
پسران گمشده
Cancel
جستجوی یک دختر
Cancel
شاه موش
Cancel
شب وسن
Cancel
بازگشت
Cancel
ناتوانی خزنده
Cancel
صلیب ستاره
Currect
نقشه هفت شوالیه
Cancel
حرکت کلید
Cancel
در جنگل سیاه
Cancel
سکوت ضربات
Cancel
ماه زدگی
Cancel
عمق پوست
Cancel
با ایمان
Cancel
اینوگامی
Cancel
مفید برای استخوان
Cancel
رام کردن وو
Cancel
شب بد
Cancel
تله
Cancel
آغاز یک پایان
Cancel

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.